محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با ارائه رضایت‌نامه به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، از پیگیری شکایت خود از مدیرمسئول تابناک کردستان صرف نظر کرد.
کد خبر: ۶۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 24 June 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با ارائه رضایت‌نامه به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، از پیگیری شکایت خود از مدیرمسئول تابناک کردستان صرف نظر کرد.

محمد دره‌وزمی در نشستی با مدیر مسئول تابناک کردستان با اشاره به اینکه نقد منصفانه عملکرد را یک موهبت برای دستگاه‌های اجرایی و مدیران می‌داند، اظهار کرد: سیاست دولت و رویکرد استاندار و مدیران ارشد کردستان هم استقبال از نقد سازنده اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به دلایل خود برای شکایت از مدیر مسئول تابناک کردستان و نیز صرف نظر از پیگیری آن، گفت: هرچند مطلب مورد شکایت، مطلبی بازنشری بود اما انتظار از رسانه‌های بازنشر کننده اخبار هم آن است که در صورت داشتن یقین به صحت محتوای یک خبر نسبت به بازنشر آن اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: غالب محتوای مطلبی که یکی از خبرگزاری‌های کشور در زمان انتخابات ریاست جمهوری منتشر و تابناک کردستان اقدام به بازنشر آن کرده بود به‌دور از واقعیت بوده و بنده به عنوان رئیس مجموعه خود را مکلف به دفاع از اعتبار سازمان و همکاران دانسته و موضوع از طریق مرجع قضایی پیگیری شد تا واقعیت امر برای افکار عمومی روشن شود.

وی گفت: به همان اندازه که به جریان آزاد اطلاعات و نقد رسانه‌ها معتقد هستیم به ضرورت رعایت قانون توسط منتقدان هم اعتقاد داریم و تنها انتظار ما از فعالان حوزه اطلاع‌رسانی انعکاس واقعیت‌ها به افکار عمومی است.

دره‌وزمی افزود: هرچند بازنشر خبر مذکور توسط تابناک کردستان را اقدامی درست نمی‌دانیم، با این حال از پیگیری شکایت علیه مدیرمسئول تابناک کردستان منصرف شده‌ایم و مراتب به شعبه چهار بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار