مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ عباسی خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 27 June 2018

به گزارش تابناک : مهین شکرانی اظهارکرد: پیادهراه سازی ضلع غربی چهارباغ عباسی که از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده تا پایان مهرماه ۹۷ تکمیل و در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

وی افزود: تاکنون بخشی از پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ عباسی حدفاصل میدان انقلاب تا خیابان کوالالامپور اجرا شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با صبر و شکیبایی شهروندان و کسبه خیابان، عملیات عمرانی تکمیل پیاده‌راه سازی چهارباغ عباسی تا زمان تعیین شده به اتمام رسد.

وی یکی از معضلات منطقه یک را سرانه پایین فضای سبز منطقه خواند و گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه یک ۵.۸ مترمربع است که این سرانه پایین از چالش‌های منطقه به شمار می‌رود.

شکرانی افزود: با توجه به اینکه اصفهان قدیم از منطقه یک شکل گرفته، سرانه فضای سبز این منطقه مناسب نیست و مهمترین علت آن متراکم بودن بافت منطقه است.  

وی با بیان اینکه بافت فرسوده ۳۰ درصد مساحت منطقه یک را شامل می شود، تصریح کرد: شهرداری برای نوسازی بافت‌های ناکارآمد، تخفیفات ویژه‌ای جهت پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده در نظر گرفته است.

 

 

منبع : ایمنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار