مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: تصادف تانکر حامل سوخت نفتا با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن 11 نفر از مسافران اتوبوس و زخمی شدن 7 نفر دیگر شد.
کد خبر: ۶۲۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 11 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، هیرش رضایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه بامداد امروز در بلوار دکتر حسینی شهر سنندج روی داد و بر اثر برخورد تانکر با اتوبوس انفجار شدیدی رخ داد و اتوبوس مسافربری آتش گرفت و در میان شعله‌های آتش سوخت.

وی گفت: 4 مسافر اتوبوس و 3 نفر از سرنشینان خودروهای عبوری نیز در این حادثه مصدوم شدند که با استفاده از آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان سنندج اعزام و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با بیان اینکه مصدومان این حادثه رانندگی ساعتی پس از مداوا از مراکز بیمارستانی این شهرستان ترخیص شدند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سنندج هم گفت: در این حادثه که بامداد امروز روی داد یک تانکر حامل سوخت نفتا از مسیر شمال به جنوب بلوار دکتر حسینی سنندج در حرکت بود که با اتوبوسی که خارج از ترمینال متوقف بود، برخورد می کند.

سرهنگ رمضان نادری با بیان اینکه بر اثر این برخورد و بواسطه محموله سوختی تانکر، اتوبوس مسافربری آتش می گیرد، افزود: علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

شاهدین عینی اما می‌گویند، اتوبوس پس از خروج از ترمینال برای اینکه مسافران دیگری را خارج از محوطه ترمینال سوار کند و تعداد مسافرانش را افزایش دهد، مدتی در کنار بلوار متوقف بود که تانکر سوخت با آن برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار