امتیاز سختی‌کار از ابتدای امسال از احکام کارگزینی فرهنگیان حذف شد و این موضوع موجب گلایه و سؤالات متعدد فرهنگیان شد.
کد خبر: ۶۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ 19 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، امتیاز سختی‌کار از ابتدای امسال از احکام کارگزینی فرهنگیان حذف شد و این موضوع موجب گلایه و سؤالات متعدد فرهنگیان شد.

این موضوع حرف و حدیث‌ها و حواشی متعددی را نیز در فضای مجازی ایجاد کرده بود مبنی بر اینکه حذف این امتیاز با کمبود منابع آموزش و پرورش نیز ارتباط مستقیم دارد.

آموزش و پرورش در این خصوص عنوان کرده است: در سال 1389 افزایش 120 امتیاز سختی کار در احکام کارگزینی تمام کارکنان وزارت آموزش‌ و پرورش لحاظ شده بود که این امتیاز فاقد مجوز مراجع بالادستی بوده است و دیوان محاسبات اغلب استان‌ها و هم‌چنین ذیحسابان برخی ادارات آموزش‌ و پرورش به‌عنوان مرجع نظارتی دستور لغو امتیاز مزبور را صادر کرده بودند.

با توجه به اینکه تلاش وزارت آموزش‌ و پرورش برای اصلاح رأی فوق‌الذکر در دادگاه‌های متعدد و در استان‌های مختلف کارساز نشد و در تمامی این دادگاه‌ها آموزش‌ و پرورش محکوم شد و نیز در نتیجه پیگیری‌های مکرر دیوان محاسبات برای عدم پرداخت فوق‌العاده مورد بحث، وزارت آموزش‌ و پرورش از ابتدای سال جاری به‌ منظور تحقق اهداف مراجع نظارتی و جلوگیری از صدور حکم محکومیت در مراجع قضایی، از تاریخ اول فروردین 97 مطابق دستور دیوان محاسبات کشور و آرای صادره عمل کرده است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار