کد خبر: ۶۳۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 20 July 2018
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده تعداد 122 نفر متهم دستگیر و 118 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد که منجر به دستگیری ۱۲۲ نفر متهم ، توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتور سیکلت و کشف ۴/۲۰۰ کیلوگرم گرم انواع مواد مخدر ازخرده فروشان در سطح شهر در یک هفته شد، خبر داد.

سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس این شهرستان موفق به دستگیری ۱۲۲ نفر متهم و توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت وکشف ۴/۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ازخرده فروشان در سطح شهر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در این طرح تعداد ۱۲۲ نفر متهم که ۱۸ نفر سارق، ۵ نفر معتاد،۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر و ۳۷ نفر نیز قاچاقچی در بحث قاچاق کالا و ارز بودند را دستگیرکردند گفت: پس از تشکیل پرونده مجرمین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و خودروهای و موتورسیکلت های متخلف به پارکینگ منتقل شدند و در خصوص خودروهای شیشه دودی نیزاعمال قانون گردید.

 موسوی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان ، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار