کد خبر: ۶۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ 21 July 2018

 

ووشوكار ملى پوش هرمزگانى وارد بندرعباس شد/ چرزه: تمام تلاشم را در برزيل به كار بستم

 

 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان ، اميرحسين چرزه ووشوكار هرمزگانى که عضو تيم ملى ووشو جوانان كشورمان میباشد شب گذشته با ورودش به فرودگاه بندرعباس مورد استقبال رسمى رئيس و اعضاى هيات ووشو قرار گرفت.

اميرحسين چرزه در جمع خبرنگاران گفت: تمام داشته هايم را در رقابت هاى جهانى برزيل به كار بردم و سعى كردم همه تفكرات مربيانم را در زمين مسابقه اجرا كنم.

وى با بيان اينكه بزرگترين رويداد ورزشى ام را تجربه كردم، افزود: با مدال طلا فاصله چندانى نداشتم و اگر خطا نمى كردم قهرمان جهان مى شدم.

چرزه با بيان اينكه شرمنده زحمات مربى، تلاش هاى فدراسيون، خانواده ام و مردم استانم هستم، عنوان كرد: از همين امروز با تلاش بيشتر تمريناتم را جهت حضور دوباره در تيم ملى به كار خواهم بست و با اميد مضاعف به آينده تمرين مى كنم.

چرزه تالوکار هرمزگانی عضو تیم ملی جوانان ایران در فرم دائوشو رده سنی 9 تا 12 سال در رقابت هاى 2018 جوانان جهان در برزيل به اجرای فرم پرداخت و در پایان با امتیاز ۸.۵۲ در جایگاه چهارم ایستاد.

در این بخش نمایندگان اندونزی، سنگاپور و کانادا اول تا سوم شدند.

اين ووشوكار اواخر سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مشهد درخشش خیره کننده ای داشت و در فرم های دائوشو و چانگ چوان صاحب مدال خوش رنگ طلا شد.

وی پس از کسب مقام اولی در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد و با موفقیت در مراحل مختلف اردو و کسب امتیازات لازم جواز حضور در مسابقات جهانی 2018 برزیل را کسب کرد در آنجا هم در سکوی چهارم جهان ایستاد.

 

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار