فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تشریح جزئیات حمله تروریستی اشرار و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای «دری» مریوان گفت: در حال حاضر هم در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آنها هستیم و تا انتقام خون شهدای عزیز از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۶۳۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 21 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای «دری» اظهار کرد: در ساعت 3 بامداد امروز صبح تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه‌های ما در شهرستان مریوان به نام پایگاه «دری» در کنار روستای «دری» حمله می‌کنند.

وی گفت: در این حمله اشرار ضدانقلاب به مهمات همراه نیروهای پایگاه تیر اصابت می‌کند که بر اثر انفجار مهمات داخل پایگاه تعدادی از نیروها به شهادت می‌رسند و درگیری ادامه پیدا می‌کند و تعدادی از اشرار ضدانقلاب توسط بقیه نیروهای پایگاه به هلاکت می‌رسند و تعدادی هم زخمی می‌شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در حال حاضر هم در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آنها هستیم چون در دو هفته گذشته تعدادی از آنها و مسئولان آنها به درک واصل شده بودند و تا انتقام خون این عزیزان از پای نخواهیم نشست.    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار