از سوی معاون استاندار مطرح شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: فرمانداران، مدیران ناکارآمد بانک‌ها و دستگاه‌هایی را که در برابر پرداخت تسهیلات اشتغال سنگ‌انداری می‌کنند برای عزل به استانداری معرفی کنند.
کد خبر: ۶۳۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 23 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، حسین فیروزی در جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان که با حضور منصوری معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در مورد تحقق برنامه‌های اشتغال استان با هیچ مسئولی تعارف نداریم.

وی گفت: فرمانداران موظف هستند هر یک از مدیران بانک‌ها در شهرستان‌ها را که در پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال سنگ‌اندازی می‌کنند همراه با مستندات معرفی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: کم‌تجربگی برخی مدیران و کارشناسان بانک‌ها و دستگاه‌ها سبب شده اهمیت موضوع اشتغال را درک نکنند و در نهایت این روند منجر به کاهش عملکرد استان کردستان در پرداخت تسهیلات می‌شود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
باز هم توپ ناتوانی خوذشان وتیم ناکارامد حوزه اقتصادی به زمین سایر مدیران افتاد. اقای استاندار تو رو خدا شما هم این تیم وسرتیم رو معرفی کن .
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
...
واقعن جناب فیروزی برای مردم یک ذره عقل و منطق اگر قائل باشد... .بعد از 6 سال و اندی کمی دیر است .
ضمن این که انتظار از برخی فرمانداران برای معرفی مدیران بی تجربه و نا کار آمد انتظار غیر واقی است.
به نظرم برخی فرمانداران باید سر لیست مدیران ناکار آمد اسم خودشان را مرقوم کنند . خوب است.
چرا که از خودمان شروع کنیم.
آقای فیروزی
چون سرآمد دولت شبهای وصل
بگذرد ایام هجران نیز هم ...
عقاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
سانسورچی، این است رسانه آزاد و رسالت رسانه اى !!! از کى فیروزى و اعوان و انصارش خط قرمز نظام شده اند؟
مدیر پایگاه مخاطب محترم تابناک کردستان
با سلام
ضمن احترام به نظر شما در باب سانسورچی خواندن این رسانه، از مخاطبان گرامی درخواست داریم با لحاظ همه جوانب امر اطلاع‌رسانی، درباره شیوه عمل ما به قضاوت بنشینند.
اما لازم است به استحضار برسانیم تابناک کردستان هیچ‌گاه نه جناب فیروزی و نه هیچ مدیر دیگری را خط قرمز نظام ندانسته و نمی‌داند و رویکرد نقادانه ما در قبال عملکرد این مقام مسئول و سایر مسئولان استان، شاهد محکمی بر این مدعاست.
عقاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
پس چرا واقعیتى را که در مورد بى ربط بودن فیروزى و پستش نوشته بودم سانسور کردى؟ در آن نوشته به کسى توهینی نشده بود ، فقط نوشتم همه شان مثل فیروزى در مسولیت شان تخصص ندارند اولش اعضاى محفل ... طلبان به اصطلاح اصلاح طلب
≪≪ ن د ف ≫≫
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
خدا وکیلی تخصص فیروزی چیست؟؟؟ با کدام توتنمندی و کارایی چنین ادعایی کرده است؟؟؟؟جناب فیروزی ممکنه یک مورد فقط یک مورد از ... اثر مثبت خور در استان را نام ببرید؟؟؟
شما جز باند بازی در استانداری کار دیگه ای هم بلدهستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار