شهردار منطقه ۷ قم:
شهردار منطقه ۷ قم گفت: وجود بافت فرسوده از مهم‌ترین مشکلات منطقه ۷ است و امیدواریم که حل این مشکل در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد؛ همچنین باید تدبیری اندیشیده شود تا بانک‌ها نیز در این زمینه به تعهدات خود عمل کنند.
کد خبر: ۶۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵ 25 July 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری قم که سه شنبه شب در مسجد رضوی برگزار شد اظهار کرد: احداث پیاده راه‌های خیابان ارم، پیاده راه‌سازی بلوار امام موسی صدر و شهدای هفتم تیر، بهسازی پیاده راه خیابان امیرکبیر، بهسازی بوستان‌ها، نوسازی بوستان مطهری، پیاده راه‌سازی میدان روح‌الله از جمله پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شود.

وی افزود: احداث پیاده راه‌های خیابان ارم از شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده است چراکه این پروژه در حدود ۵ ماه تکمیل شد و با توجه به شلوغ بودن خیابان ارم تکمیل این پروژه در این مدت کار بسیار ارزشمندی است.

شهردار منطقه ۷ قم خاطرنشان کرد: منطقه ۷ کوچک‌ترین منطقه شهرداری قم است اما با توجه به اینکه خیابان‌های اطراف حرم در منطقه ۷ قرار دارند خدماتی که توسط این منطقه ارائه می‌شود بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر وارد شهر قم می‌شوند و می‌توان گفت بسیاری از این زائران در منطقه ۷ حضور پیدا می‌کنند به همین دلیل خدماتی که در این منطقه ارائه می‌شود بسیار زیاد است.

اقبالیان با بیان اینکه اقدامات انجام شده در راستای خدمت به زائران است گفت: وجود بافت فرسوده از مهم‌ترین مشکلات منطقه ۷ است و امیدواریم که حل این مشکل در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد؛ همچنین باید تدبیری اندیشیده شود تا بانک‌ها نیز در این زمینه به تعهدات خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده موجب شده است که ۵ هزار نفر از جمعیت منطقه کاهش پیدا کند عنوان کرد: حدود ۱۴۰ هکتار از بافت فرسوده منطقه، مربوط به بافت تاریخی یاست که باید این مسئله نیز مدنظر قرار گیرد.

شهردار منطقه ۷ قم با اشاره به‌ضرورت افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۷ گفت: در گذشته در این منطقه حدود ۱۸ هکتار فضای سبز وجود داشت اما در حال حاضر فضای سبز به ۲۵ هکتار افزایش پیدا کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار