مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: تکمیل زیر ساخت‌های مرحله اول منطقه ویژه اقتصادی بانه با 80 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته در حال انجام است.
کد خبر: ۶۳۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 28 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، احمد خسروی در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون 40 میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بانه هزینه شده، اظهار کرد: ادامه تامین زیرساخت های این منطقه در قالب سه پروژه عمرانی انجام می‌شود.

وی گفت: این سه طرح عمرانی شامل اجرای شبکه داخلی آب به طول 6 کیلومتر با 10 درصد پیشرفت فیزیکی، اجرای خیابان کشی و معابر به طول 8 کیلومتر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و اجرای دیوار کشی به طول 8 کیلومتر با 15 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان تصریح کرد: این خدمات در راستای آماده سازی زیرساخت های این منطقه به منظور حضور سرمایه گذاران برای شروع عملیات احداث واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می‌شود و براساس برنامه ریزی‌ها، مرحله اول طرح تا آبان سال جاری به اتمام می‌رسد و به سرمایه گذاران تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: تاکنون شرکت شهرک های صنعتی موفق شده علاوه بر اخذ مجوزهای قانونی و اسناد مالکیت این منطقه، 2 پروژه زیرساختی تامین آب و برق صنعتی 2 مگاواتی را انجام دهد.

خسروی افزود: برای ایجاد این امکانات رفاهی و خدماتی حفاری دو حلقه چاه و مخزن 500 متر معکبی برای تامین آب حفر شده و خط انتقال شبکه برق منطقه ویژه اقتصادی به طول 22 کیلومتر انجام شده است.

وی اظهار کرد: مرحله اول این طرح به وسعت 35 هکتار در حال انجام است و با توجه به زیرساخت‌های انجام شده 3 نفر از سرمایه گذاران اعلام آمادگی کرده‌اند تا همزمان با تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی احداث طرح‌های خود را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار