رئیس مجمع نمایندگان کردستان به تابناک خبر داد
رئیس مجمع نمایندگان کردستان از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه‌مریوان و مناطق ویژه اقتصادی سقز و بیجار در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این لایحه به زودی برای رأی‌گیری به صحن علنی مجلس می‌رود.
کد خبر: ۶۳۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 29 July 2018

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان، در خصوص نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون با حضور بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی جدید مورد بررسی قرار گرفت و این لایحه تصویب شد.

وی گفت: بر اساس تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در کمیسیون اقتصادی، منطقه بانه‌مریوان در استان کردستان به عنوان منطقه آزاد اقتصادی جدید تعیین و همچنین اصلاحاتی در خصوص نقشه‌های پیوست برخی از مناطق آزاد انجام شد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس تصویب لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری و صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، مناطق ویژه اقتصادی بیجار و سقز، به صورت دو منطقه مستقل و جدا از هم، در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شدند.

وی با اشاره به اینکه این لایحه در آینده نزدیک به صحن علنی می‌رود، گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم لایحه در صحن علنی مجلس به تصویب برسد تا با ایجاد این مناطق، بخشی از مشکلات اقتصادی مردم کردستان برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار