جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: تجاوز به چپ خودروی آردی و برخورد آن با موتورسیکلت در جاده بانه مریوان موجب مرگ راکب موتور شد.
کد خبر: ۶۴۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 15 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، حمید عبدالملکی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تجاوز به چپ خودروی آردی و برخورد آن با موتورسیکلت در جاده بانه مریوان موجب مرگ راکب موتور شد.

وی گفت: موتورسوار پس از برخورد در صحنه حادثه مجروح شد ولی 3 ساعت بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: این تصادف عصر سه‌شنبه در سه‌راهی کریم آباد جاده بانه مریوان روی داد و براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، راننده آردی مقصر شناخته شد.

10 مرداد هم یک موتورسوار در نزدیکی همین محل در جاده روستایی کریم‌آباد بانه با یک دستگاه تویوتا لندکروز برخورد کرد و جان خود را از دست داده بود.

جاده روستای کریمآباد یکی از جاده های منتهی به سیرانبند است که تا شهر بانه 5 کیلومتر فاصله دارد.

رئیس پلیس راه انتظامی بانه هم پیشتر به ایرنا گفته بود در چهار ماهه منتهی به تیرماه امسال 4 نفر در جاده‌های ارتباطی این شهرستان در اثر وقوع تصادفات رانندگی جان باختند که 33 درصد از مدت مشابه سال قبل کمتر است.

بر اساس اعلام مدیرکل پزشکی قانونی کردستان تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در استان کردستان طی سه ماه ابتدای امسال، 90 نفر بود که در مقایسه با سال گذشته 15.4 درصد افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار