سرپرست وزارت تعاون خبر داد
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 18 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، انوشیروان محسنی‌بندپی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد و اظهار کرد: این سبد حمایتی شهریورماه سال جاری در بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر اقشار آسیب پذیر کشور توزیع خواهد شد.

وی گفت: بسته غذایی برای اقشار آسیب پذیر به پیشنهاد معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که خوشبختانه دستور تامین منابع مالی این سبد از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سبد مدنظر ضمن کامل بودن، تعداد جمعیت بیشتری از اقشار آسیب پذیر و طبقات ضعیف جامعه را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 درصد بازنشستگان کشور ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بدون شک این دسته از افراد نیز در زمره دریافت‌کنندگان بسته مزبور خواهند بود.

محسنی‌بندپی در گفت‌وگویی در رادیو اقتصاد افزود: امسال با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و همینطور شرایط حاکم بر اقتصاد مملکت افراد حداقل حقوق بگیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش دستمزد کارگران را در شرایط فعلی در دستور کار خود دارد، خاطر نشان کرد: افزایش دستمزد نه ولی حمایت‌های اجتماعی مانند بحث برخورداری از بیمه تکمیلی و همینطور کمک‌های موردی در حال بررسی است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار