رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بررسی دقیق وضعیت راه آهن همدان سنندج و برخی زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل به استان کردستان سفر می‌کند.
کد خبر: ۶۴۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 26 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا (دوشنبه) به منظور بررسی دقیق وضعیت راه آهن همدان سنندج در چهارمین روز از هفته دولت به کردستان سفر می‌کند.

وی گفت: بازدید از روند اجرای راه آهن همدان سنندج و کریدور ارتباطی میاندوآب کرمانشاه و برخی طرح‌های امور آب (سدهایی احداثی) از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر به کردستان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان تصریح کرد: معاون رئیس جمهور همچنین عصر فردا در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان شرکت می‌کند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات استان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاغلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
سالهاست این از ما بهتران ژن خوب با سلام و صلوات و دهل و سورنا به کردستان سفر مى کنند و وعده هاى سر خرمن مى دهند و چون به خانه بر مى گردند به ریش شاغلام بدبخت مى خندند و من ساده لوح در آرزوى تحقق وعده ها تا سفر نفر بعدى خوابهاى خوش مى بینم و وقتى ازخواب مى پرم مى بینم عقب ماندگى کردستان بیشتر و ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار