شهردار سنندج خبر داد
شهردار سنندج از ‌اخراج ۴ رشوه‌خوار از شهرداری خبر داد و گفت: ۵۶ نیروی ناسالم در شهرداری سنندج شناسایی شد.
کد خبر: ۶۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 01 September 2018

به گزارش تابناک کردستان، 27 مردادماه امسال جلسه شورای همیاری شهرداری‌ها با حضور شهرداران استان در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، در آن جلسه استاندار کردستان در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: «علی‌رغم وجود این همه نیرو، نارضایتی از عملکرد شهرداری‌های کردستان بسیار زیاد است؛ در شهرداری‌ها عدم پاسخگویی به‌موقع و عدم انجام کار به‌موقع با این همه تراکم نیرو، سبب شده که کارها به‌خوبی انجام نشود و مسئولیت‌پذیری بسیار کم است».

بهمن مرادنیا در آن جلسه بیان کرد: «بنده در جلسه قبلی به شهردار سنندج تاکید کردم که اگر نمی‌توانید نیروهای مازاد را تعدیل کنید، حداقل با نیروهایی که مشکل‌دار، ناکارآمد و متهم به فساد و کسانی که دنبال مفاسد اقتصادی هستند، برخورد شود تا مقداری مجموعه سالم شود».

حشمت‌الله صیدی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اظهارات استاندار کردستان، در شهرداری سنندج نیروهای مشکل‌دار و متهم به فساد شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: استاندار کردستان در آن جلسه کلی‌گویی کرد!، در سال 93 حدود 5 تا 6 میلیارد تومان اختلاس در شهرداری سنندج انجام شده بود و همچنان پرونده آن نیز وجود دارد.

وی گفت: بنده نیز قبل از عید امسال، 4 نفر رشوه‌خوار را شناسایی و اخراج کردم، شاید منظور استاندار کردستان در آن جلسه همین نفرات بوده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: همچنین 56 نیروی ناسالم در شهرداری سنندج از خدمت تعلیق شدند اما متأسفانه مدارک لازم در اختیار نداشتیم که آنها را اخراج کنیم و اگر مدارک مستند در اختیارم بود قاطعانه با آنها نیز برخورد می‌کردم اما از آنان تضمین گرفته شده و به‌محض مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، از کار اخراج می‌شوند.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
چقدردوست داشتنی هستند آدمهایی که شبیه حرفهایشان هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار