در نشست مدیر آموزش و پرورش با خبرنگاران مطرح شد:
جریده گفت : مشکل اساسی اموزش و پرورش شهرستان بهمیی کمبود فضای اموزشی است که قبلا از طرف اداره نوسازی ۳۰ درصد تا ۴۰درصد کار شده است و سالهای زیادی است که بدون ادامه کار رها شده است.
کد خبر: ۶۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 19 September 2018
نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمیی ظهر امروز با اصحاب رسانه برگزار شد .
در این نشست صادق جریده مدیر اموزش و پرورش بهمیی آغاز سال تحصیلی ۹۷/۹۸را به همه دانش اموزان و جامعه فرهنگیان تبریک گفت.
جریده همچنین  به مناسبت  ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبداللله الحسین و عاشورا و تاسوعا  حسینی را به همه دلدادگان حسینی تسلیت گفت .
بهمئی با کمبود فضای فیزیکی به استقبال مهر می رود !

وی گفت :در سال گذشته از همه مدیران و دبیران و همه نیروهای که در طول این سال زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می نمایم و جا دارد فقدان فرهنگی عزیز و خوب را به جامعه فرهنگیان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم .
مدیر آموزش و پرورش بهمئی در ادامه افزود : تمام ساماندهی در سال جدید انجام گرفته در مقطع اول ابتدایی ۸۷۸ دانش اموز ، در مقطع متوسطه اول ۱۷۴۰ دانش اموز و در مقطع متوسطه دوم ۱۷۰۰دانش اموز را کلاس بندی و ساماندهی کردیم .
جریده گفت : مشکل اساسی اموزش و پرورش شهرستان بهمیی کمبود فضای اموزشی است که قبلا از طرف اداره نوسازی ۳۰ درصد تا ۴۰درصد کار شده است و سالهای زیادی است که بدون ادامه کار رها شده است.
دبیر شورای آموزش و پرورش بهمئی در ادامه گفت : در مقطع ابتدایی کمبود معلم برطرف شده است ولی در مقطع متوسطه در بعضی از دروس با کمبود نیرو مواجه هستیم که با توجه به همکاری اداره فنی و حرفه ای این مشکل هم تا حدودی برطرف شده است .
بهمئی با کمبود فضای فیزیکی به استقبال مهر می رود !

وی در ادامه تاکید کرد : در حوزه پرورشی توجه بیشتری به مسائل تربیتی و فرهنگی شده است و با هماهنگی حوزه معاونت پرورشی و تشکیل کارگروههای از متوسطه اول و متوسطه دوم با حضور معلمین توانمند و متخصص در اداره تشکیل شده است .
این مسئول گریزی به عملکرد مثبت مدیریتی خود مدیریت اموزش و پرورش   کرد و گفت : در سال جاری  ۵ نفر رشته پزشکی داشتیم و ۱۰۰ نفر در بهترین دانشگاههای دولتی قبول شدند و رتبه ۴ استانی در سطح کنکور سراسری که نشان از کارنامه خوب مدیریتی اموزش و پرورش  شهرستان بهمیی با همه محرومیت ها دارد .
در بحث قران و نماز و عترت رتبه ۳ کشوری و رتبه سوم استانی در بخش آزمایشگاهی و رتبه دوم استانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس و رتبه برتر المپیاد کامپیوتر دانش اموزی و سال گذشته از نظر توزیع و توازن رشته ای اول شدیم و در بحث راهیان نور در سطح استان اول شدیم که نشان از تلاش خوب همه همکارانم و دانش اموزان عزیز  در سال تحصیلی گذشته بوده است که وظیفه ما را برای تلاش و فعالیت و مقام های برتر در سطح کشور دو چندان شده است که امیدواریم بتوانیم جایگاه شهرستان بهمیی را سطح استان با تلاش و کوشش بیشتر و بهتر بکنیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار