سال تحصیلی 98-97 در مدرسه راهنمایی امید آینده روستای آساوله سنندج با حضور نماینده بانک آینده آغاز شد؛ این مدرسه جزو مجموعه مدارسی است که بانک آینده از سال گذشته در مناطق کم برخوردار احداث کرده است.
کد خبر: ۶۵۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک کردستان، هم‌زمان با آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور با حضور نماینده بانک آینده و رئیس و کارکنان شعبه کردستان بانک آینده، پس از نواختن زنگ امید آینده، سال تحصیلی در مدرسه راهنمایی امید آینده در روستای آساوله سنندج آغاز شد.

مدرسه راهنمایی امید آینده در شهر سنندج، روستانی آساوله 123 دانش‌آموز دارد و جزو مجموعه مدارسی است که بانک آینده از سال گذشته در مناطق کم‌برخوردار  احداث کرده است.

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در این مدرسه علاوه بر سخنرانی نماینده بانک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی بانک آینده به دانش آموزان اهدا شد.

بانک آینده در چارچوب عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از سال گذشته تا کنون 10مدرسه امید آینده را در مقطع دبستان در مناطق کم برخوردار در استان‌های مختلف کشور احداث و بهره‌برداری کرده است.

توزیع ٢ میلیون و ۵٠٠ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی از دیگر اقدامات بانک آینده است.

اشتراک گذاری
آخرین اخبار