در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛
لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در حالی به زودی آغاز می‌شود که تیم نوجوانان صبای قم همانند سال‌های گذشته در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، گرچه دیگر خبری از تیم بزرگسالان صبا با انبوهی از افتخار و بازیکنان خوشنام نیست اما نام صبای قم حداقل در سطح فوتبال پایه کشور زنده نگاه داشته شده و تیم‌های نوجوانان و جوانان صبای قم در لیگ برتر رده سنی خود و تیم امید صبا در لیگ دسته اول امیدهای کشور حضور دارند.

تیم فوتبال نوجوانان صبا امسال در تلاش برای کسب موفقیت کار خود را از ۱۹ مهر ماه در لیگ برتر نوجوانان آغاز می‌کند و در اولین مسابقه در یک بازی خارج از خانه در کردستان به میدان خواهد رفت.

حریف صبا در این بازی تیم شهرداری سقز است و سپس صبا خود را آماده رقابت با تیم‌های قدرتمند تهران و اصفهانی می‌کند به طوری که رویارویی با تیم‌هایی چون مقاومت تهران و ذوب آهن اصفهان برای تیم نوجوانان صبا چالش آفرین و در عین حال جذاب خواهد بود.

تمرینات تیم نوجوانان صبای قم از شهریور ماه آغاز شده و بازیکنان این تیم را نفرات بومی و پرورش یافته در فوتبال استان قم تشکیل می‌دهند و این تیم باید به صورت هفتگی، دوره‌ای و رفت و برگشت با رقبا دیدار کند.

این در شرایطی است که تیم‌های پایه صبای قم از نظر مالی دیگر به باشگاه صبای قم وابستگی ندارند زیرا باشگاه صبای قم در عمل از بین رفته است و ۳ تیم پایه در قم، تمام بازمانده نام صبا را تشکیل می‌دهند و تنها با نشان صبای قم بر روی پیراهن خود به میدان می‌روند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار