فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد
فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم نیروی زمینی سپاه در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 07 October 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور با اعلام خبر برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم این نیرو در روز یکشنبه (امروز)، اظهار کرد: پس از برگزاری دو رزمایش امنیتی در جنوب شرق و رزمایش امنیتی  سال گذشته در منطقه اشنویه و  ارتفاعات کفارستان که دارای  نتایج بسیار خوبی بود، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم  در منطقه  کامیاران و  ارتفاعات شاهو برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله نخست این رزمایش با استفاده از 70 درصد یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء‌(ع) مستقر در کردستان  از 5 روز گذشته آغاز شده و امروز مرحله نهایی آن به انجام می‌رسد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: مراحل انجام این رزمایش با فراخوان گردان‌های بسیج بیت‌المقدس، ‌امام حسین(ع) و کوثر  استان کردستان آغاز و  همزمان یک مرحله رزمایش دفاع شهری  با حضور یگان‌های انتظامی، مرزبانی  و بسیجیان  انجام گرفته  که  امروز در  ارتفاعات شاهو استان کردستان و منطقه کامیاران مرحله نهایی آن انجام  خواهد گرفت.

وی با تشریح اهداف رزمایش محرم گفت: در این رزمایش امنیتی نیروهای عمل کننده آموزش‌های خود را  در یک میدان واقعی  تمرین کرده  و  همزمان مناطق  مورد علاقه ضد انقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) هم پیرامون برگزاری رزمایش «محرم» اظهار کرد: مردم  و جوانان غیور استان کردستان سال‌های متمادی در کنار رزمندگان  اسلام همیشه حاضر به مبارزه بوده‌اند  و با گذشت 40 سال از انقلاب،  پیشمرگان  کرد به صورت فعال برای مبارزه  با عوامل ضد انقلاب حاضر و آماده هستند که این مهم نشانگر حضور فعال  و حماسی مردم و بسییجان این استان در فراخوان سراسری  نیروهای بسیج می‌باشد.

وی گفت: شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده‌اند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) خاطرنشان کرد: در حقیقت شهدای این مناطق جزو شهدای شاخص کشور هستند که در راه دفاع از انقلاب اسلامی خون خود را هدیه کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار