رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جمع خبرنگاران جزئیاتی از صحن غیرعلنی امروز مطرح کرد و گفت: به زودی 11 هزار میلیارد تومان به اقشار کم درآمد جامعه به صورت سبد کالایی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 09 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، سلمان خدادادی در حاشیه صحن غیرعلنی امروز (سه شنبه 17 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نشست محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه، بودجه و محاسبات توضیحاتی در خصوص بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی به نمایندگان ارائه کرده است، اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی نیز از بسته حمایتی دولت برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه مطرح کرد.

وی با استناد به توضیحات نوبخت گفت: به زودی مبلغ 100 هزار تومان در قالب کارت اعتباری به 11 میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه داده خواهد شد تا بتوانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور خرید کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این 11 میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرایی امام خمینی(ره) و برخی نهادهای حمایتی شده که مجموعاً شامل 6 نهاد می‌شوند.

وی گفت: طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حدود 230 هزار میلیارد سبد کالا برای اقشار کم درآمد جامعه تعلق گرفته است در این نوبت که به زودی نیز انجام می‌شود، مبلغی حدود 11 هزار میلیارد تومان به این افراد پرداخت خواهد شد.

خانه ملت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
به به..هر دم از این باغ بری میرسد.
این جمله رییس جمهور محترم را هیچگاه فراموش نمیکنم.آنچنااان دررررررررررآمد سرررررررررشاری ایجاد کنم که کسی به یارانه نیاز نداشته باشد.
اکنون پس از 5 سال صحبت از کارت یارانه سهمیه بندی بنزین و . . .. میشود.
جناب روحانی شما که توان عمل به وعده ها را نداشتید چرا بیخودی مردم را امیدوار کردید. شعارهای توخالی دادید.
البته یه بنده خدایی هم قصد داشت سرعت قطار اقتصادی را زیاد کند. اما زیاد که نشد هیچ.کم کم در حال خاموش شدن است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار