مدیر مخابرات منطقه کردستان:
مدیر مخابرات منطقه کردستان از طلب 300 میلیارد ریالی این شرکت از ادارات و مشترکان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 13 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت در گفت‌‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از سال 95 تاکنون به صورت میانگین برای 160 نفر در شرکت های وابسته به مخابرات استان در زمینه‌های مختلف اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت: این تعداد اشتغالزایی توسط شرکت‌های وابسته به مخابرات ایجاد شده که در زمینه‌های ارتباطات سیار و شبکه‌های مخابراتی فعالیت دارند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: در این مدت برای 100 نفر در حوزه توسعه ارتباطات سیار، 40 نفر در حوزه نگهداری ارتباطات سیار و 20 نفر هم در زمینه توسعه سیستم‌های مخابراتی اشتغال ایجاد شده است.

وی از طلب 300 میلیارد ریالی این شرکت از ادارات و مشترکان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اعتبارات مخابرات وابسته به درآمد خود شرکت است و اعتبارات دولتی دریافت نمی‌کند، اگر مشترکان به موقع بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، سرویس دهی و توسعه شبکه‌های مخابراتی دچار مشکل می‌شود.

حکمت به طرح فروش سیم کارت انارستان اشاره و استقبال مردم از آن را بسیار خوب اعلام کرد و افزود: این سیم کارت به صورت رایگان به نام والدین واگذار می‌شود و این قابلیت را به آنها می‌دهد تا کنترل‌های لازم را بر تماس‌ها و اینترنت فرزندان خود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار