رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان خبر داد
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان دهنده انتقال رطوبت و هوای ناپایدار در منطقه تا پایان هفته است و بر این اساس در این مدت گاهی وزش باد، بارش های رگباری همراه با رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 13 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: دمای هوای کردستان در هفته جاری بین 3 تا 4 درجه سردتر می‌شود.

وی گفت: براساس پیش‌بینی های هواشناسی احتمال کاهش دمای هوا بویژه اوایل صبح و شب‌ها وجود دارد لذا رعایت جوانب احتیاط در بخش کشاورزی از ضرورت‌های این هفته است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان تصریح کرد: علاوه بر کاهش محسوس دما، احتمال تند شدن وزش باد بویژه در ساعات بعد از ظهر تا سرعت 35 تا 40 کیلومتر در ساعت نیز در برخی نقاط مرتفع استان وجود دارد.

وی گفت: بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان دهنده انتقال رطوبت و هوای ناپایدار در منطقه تا پایان هفته است و بر این اساس در این مدت گاهی وزش باد، بارش های رگباری همراه با رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

چاره‌خواه افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها امکان آبگرفتگی نقطه‌ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از اواسط هفته جاری با افزایش ناپایداری میزان بارش‌ها بیشتر خواهد شد و با در نظر گرفتن جهت جریان‌های غربی و تشکیل گرد و خاک در کانون‌های غبار امکان انتقال بخشی از آن به نواحی غربی استان طی امروز و فردا وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار