رئیس مجمع نمایندگان کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان اعلام می‌کنم در انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان با نمایندگان هماهنگی و مشورتی صورت نگرفته است گفت: صدور حکم مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با امضای وزیر مستعفی یک بدعت خطرناک است.
کد خبر: ۶۷۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 23 October 2018

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان با امضای وزیر سابق راه و شهرسازی اظهار کرد: در حالی که رئیس جمهور در تاریخ 28 مهرماه حکم «محمد اسلامی» را به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی امضاء کرده در کمال تعجب وزیر سابق در همان تاریخ حکم مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان را امضا و صادر کرده است!

وی گفت: صدور حکم مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با امضای وزیر مستعفی یک بدعت خطرناک است و ما به عنوان نماینده مردم با تمام توان در برابر آن خواهیم ایستاد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای توانمند بسیاری در استان کردستان وجود دارد که متخصص حوزه عمران هستند و بکارگیری آنها در پستی تخصصی چون مدیرکلی راه و شهرسازی دیگر نباید به صورت مطالبه از سوی نماینده مطرح شود و دولت خود باید به این مهم توجه کند.

وی با انتقاد شدید از شیوه عمل دولت در این انتصاب گفت: شیوه انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان دهن‌کجی به نمایندگان و توهین به مردم استان است.

بیگلری با بیان اینکه به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان اعلام می‌کنم در انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان با نمایندگان هماهنگی و مشورتی صورت نگرفته است، افزود: ما منکر خدمات انجام شده توسط وزارت راه در استان کردستان در دوره دولت آقای روحانی نبوده و نیستیم هرچند مشکلات کردستان در این حوزه آنقدر زیاد است که ممکن است این خدمات به چشم نیاید  اما در عین حال هم بسیار متعجب هستم که چرا وزیر سابق پس از استعفا از سمت خود با این انتصاب موجبات تکدر خاطر مردم شریف کردستان را فراهم کرد.

وی به عمل نکردن دولت به وعده‌های داده شده به مردم کردستان و عدم بکارگیری نخبگان و نیروهای توانمند این استان در پست‌های مدیریتی اشاره و خاطر نشان کرد: دولت خود باید پاسخ‌گوی رویکرد ناصوابش در کردستان باشد اما بنده به عنوان وکیل و خادم مردم کردستان انتصاب مسئله‌دار مدیرکل راه و شهرسازی کردستان را به رسمیت نمی‌شناسم و با استفاده از ابزار در اختیار خود در خانه ملت، موضوع را پیگیری خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
بیگلری جان فدات شم توبی خبربودید مطمئن باش آخوندی وزیربدون مشورت حداقل یکی ازنمایندگان چنین کاری نکرده است نماینده ای که قبلاً بادل وجان ازوزیرقتلگاههای کوردستان حمایت می کرد چطور بدون اطلاع همان نماینده کردستان میتواند حکم صادرکندوتازه به قول کوردی خودمان حاشالوخوینه که شوبیته سریا دیگر شماهم نمیتوانید کاری کنید
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
بالاخره ملتفت نشدیم عزل و نصب مدیران دولتی چه ربطی به بیگلری و همکاران پرتلاششان (؟) دارد مدیر محترم سایت یک نظر سنجی ساده از همکارانشان در راه و شهرسازی انجام بدهند و نتیجه را به استحضار مردم برسانند
قرارباشد مدیری به مذاق نمایندگان نصب گردد طبیعتا مدیران جسور و با شهامت در عرصه خدمات رسانی و به دلیل عدم باج دهی حضور پیدا نمی کنند و مدیران همراه آنها همین وضعیت راایجاد می کنند که همه شاهدیم
بهمنی
|
United States
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
آفرین بر آقای بیگلری نماینده شجاع دو دوره مجلس
واقعا حیف
که از میان این همه نیروی توانمند بومی از یک غیر بومی استفاده میکنند
صمدی
|
United States
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
جای خوشحالی است که نمایندگان بخصوص آقای بیگلری به عنوان رییس مجمع لب به انتقاد گشودند
جناب آقای استاندار تمام نیروهای غیربومی سایر استانها را در کردستان به پست های کلیدی میگیرد
مگر در کردستان کم نیروی توانمند بومی داریم
چرا از سایر استانها از نیروهای کردستان استفاده نمی کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار