مردم منتخبان خود را بهتر بشناسند!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی استفساریه تبصره یک قانون اصلاح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوبه ۶ شهریور ۹۷ را در جلسه علنی امروز پارلمان مورد بررسی قرار دادند؛ 5 نماینده مردم کردستان در مجلس طرح مستثنا شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را امضا کردند.
کد خبر: ۶۷۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 24 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان طرح یک فوریتی استفساریه تبصره یک قانون اصلاح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوبه ۶ شهریور ۹۷ را مورد بررسی قرار دادند.

یک فوریت طرح مستثنا شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که با امضای 137 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده بود، نهایتا با ۱۲۶ رأی مخالف و تنها 94 رأی موافق در مجلس رد شد.

طبق گزارش منتشره در فارس، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار، محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد سیدمهدی فرشادان و سیداحسن علوی نمایندگان مردم سنندج، دیواندره و کامیاران جزء نمایندگانی بودند که طرح مستثنا شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را امضا کردند.

امضای یک طرح استفساریه نه مغایرتی با قانون داد و نه در نفس خود اشکالی بر آن وارد است؛ اما سؤالی که در این باره ممکن است به اذهان خطور کند آنکه چرا 5 نماینده از 6 نماینده استان کردستان در مجلس به دنبال استثنا کردن یک شخص از قانون اصلاح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان بوده‌اند؟

لازم به یادآوری است طبق اطلاعات منتشره در برخی منابع خبری، دوشنبه‌ شب گذشته (30 مهرماه) یک نماینده زن و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس در دفتر شهردار تهران حضور یافته و ضمن تماس با نمایندگان از آنها ‏خواسته‌اند تا این استفساریه را امضا کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
... اگر طبیب بودی سر خود دواء نمودی. شاید روزی برسد این آقایان برای مدیران متخلف استان که تشتشان حتی از بام بازرسی هم افتاده نامه امضا کنند و این مدیر متخلف استان و شاهکار عصر حاضر را به عنوان استثناء و معصوم قلمداد کنند .مردم انتظار هر ... را ازاین آقایان دارند بهتر نیست قیمت این امضاها را اعلام کنند تا مردم ارزش ریالی خود را بدانند.
آقای استاندار از سابقه جهادی شما بعید است این مدیران متخلف را تحمل می کنید مگر اینکه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
همیشه در همه جای دنیا همه ازبالاترین تا پایینترین رده اجتماعی در برابر
قانون مساویند
در ایران کلی تبصره واستثناء هست باز آقایون دلشون خنک نشده دنبال 1 زیر میزی دیگه هستن
آدم یاد1 ضرب المثل می افته که میگه:
همه در برابر قانون مساویند امااااااااا بعضیها مساوی ترند
یعنی توی این مملکت 80 میلیونی 1نفر نیست بازنشسته نشده باشه
وعرضه شهردار شدن داشته باشه؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
نماینده ای که به قانونی که خودش تصویب کرده احترام نمیگذاره قابل احترام نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار