شهردار بافق از تجهیز بیش از ۵۰ هزار متر مربع از فضای سبز این شهرستان به آبیاری تحت فشار خبرداد و گفت: برای این پروژه ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۶۷۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 01 November 2018

سید علی نوروززاده شهردار بافق با بیان اینکه در طرح آبیاری نوین ۲۲ هزار متر لوله ویژه آبیاری تحت فشار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد گفت : با اجرای این شبکه در بلوار‌های آیت الله میر غنی زاده، وحشی بافقی و کشاورز، به طور همزمان، ضمن کاهش مصرف قابل توجه آب، بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع به فضای سبز شهری بافق افزود می‌شود.

نوروززاده افزود: پروژه مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز شهر به طول شبکه بیش از ۱۷ کیلومتر شامل لوله‌هایی با قطر ۹۰ تا ۱۶۰ میلی متر آغاز شد.

شهردار بافق این اقدام را گامی موثر در توسعه فضای سبز شهری دانست و ادامه داد: در اجرای این طرح عملا قریب به یک مترمربع، سرانه فضای سبز شهر بافق افزایش میابد.

به گفته نوروززاده، بافق اولین و تنها شهر استان یزد است که به طور کامل شبکه آب فضای سبز جداگانه دارد و از منابع آب شرب، در فضای سبز شهری استفاده نمی‌کند.

شهردار بافق اعتبار برآورد شده پروژه مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز شهری را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: این رقم از محل اعتبارات عمران شهرداری اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار