کارشناس هواشناسی استان کردستان گفت: از اوایل یکشنبه با ورود سامانه فعال بارشی از سمت غرب بارندگی ها فراگیر تر شده که این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه فعال خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 03 November 2018

به گزارش تابناک کردستان، ریحان امیدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهار کرد: از اوایل یکشنبه با ورود سامانه فعال بارشی از سمت غرب بارندگی‌ها فراگیر شده که این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه فعال است و ابری و مه آلود شدن هوا، بارش باران و رعد و برق و همچنین وزش نسبتاً شدید باد را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود گفت: اوج بارندگی برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌گردد که با توجه به حجم زیاد بارش آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها (بویژه در نیمه غربی استان) را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارندگی‌ها کمتر خواهد شد و طی مدت فعالیت این سیستم تغییرات دمایی قابل ملاحظه نیست و بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: همچنین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با شکل‌گیری گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال بخشی از آن به استان کیفیت هوا کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار