دبير امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي استان قم خبر داد
دبير امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از ابقاء روساي دو هیأت ورزشي قم با برگزاري مجمع انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 13 November 2018

به گزارش تابناک قم، محمد علی‌مردانی، اظهار کرد: مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی هر چهار سال یک بار با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع شامل نماینده داوران، باشگاه‌ها، مربیان، بخش‌های تابعه، آموزش و پرورش و ... برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون چندین هیأت ورزشی با برگزاری مجمع انتخابات دست‌خوش تغییر شده‌اند و روسای جدید آنها معرفی شده‌اند، اما دو مجمع اخیر انتخابات هیأت‌های ورزشی قم در رشته‌های تکواندو و تنیس روی‌میز با ابقاء روسای آنها به پایان رسید.

دبیر امور مجامع هیأت‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: در چهار سال گذشته مسوولیت ریاست هیأت تنیس روی‌میز استان قم بر عهده محمد عموئیان بود و مجمع جدید نیز با کاندیداتوری وی و مهدی اکرامی در حضور مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مجمع مهدی اکرامی از کاندیداتوری خود انصراف داد و در نتیجه 16 عضو واجد شرایط رای حاضر در مجمع، آراء خود را به محمد عموئیان دادند تا وی برای مدت چهار سال دیگر مسوولیت ریاست هیأت تنیس روی‌میز قم را بر عهده بگیرد.

علی‌مردانی یاد آور شد: بلافاصله شاهد برگزاری مجمع انتخابات تکواندو استان قم بودیم، مجمعی که تنها یک کاندیدا داشت و محمد جمشیدی رئیس چهار سال گذشته این هیأت، با تمام آراء اعضای مجمع برای مدت چهار سال دیگر تا 1401 به ریاست هیأت تکواندو قم ادامه خواهد داد.

وی در پایان به برگزاری یک مجمع انتخابات دیگر تا پایان این ماه اشاره و اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با حضور مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان روزهای پایانی آبان در سالن کنفرانس این اداره برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار