مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 4 میلیون و ۹۷۰ هزار و ۳۳۴ تماس با سامانه ۱۱۸ استان گرفته شده است گفت: این تماس‌ها توسط پرسنل واحد ۱۱۸ مخابرات منطقه کردستان پاسخ داده شده است.
کد خبر: ۶۸۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 17 November 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 4 میلیون و ۹۷۰ هزار و  ۳۳۴ تماس با سامانه ۱۱۸ استان گرفته شده، اظهار کرد: ساعات ترافیک 118 استان، صبح‌ها 10 الی 14 و بعدازظهرها 16 الی 19 است و در این ساعت‌ها به دلیل تماس بالای مشتریان، زمان انتظار افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حداکثر زمان انتظار برای هر مشتری 120 ثانیه تعریف شده است میانگین پاسخگویی به تماس مشتریان را بر حسب ثانیه عنوان کرد و گفت: میانگین پاسخگویی به تماس‌ها در استان 16 ثانیه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: در سامانه 118 منطقه کردستان، تعداد 530 هزار و 516 شماره ثبت شده است که از این تعداد 5 هزار و 700 شماره آن مربوط به دایری‌های سال جاری است.

وی با اعلام اینکه سامانه 118 در استان متمرکز است و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می‌توانند به صورت شبانه روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند گفت: تعداد 31 نفر در 4 شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند.

حکمت افزود: مشتریان برای برقراری ارتباط با سامانه 118درخارج از استان می‌توانند با شماره گیری کد استان مورد نظر و شماره گیری عدد 3 به تعداد 8 بار با 118 آن استان تماس بگیرند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تکریم مشترکین و اثر بخش در رضایت‌مندی مردم، واحد 118 است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و بروز بودن اطلاعات، تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به خدمات ارائه شده در مخابرات استان اشاره کرد و گفت: اخیراً عملیات برگردان مشترکین نورونتا از بستر E1 به STM1 با موفقیت انجام شد.

وی افزود: عملیات برگردان مشترکین نورونتا از بستر E1 به STM1 به تعداد بیش از ۲۲۰ مشترک با پراکندگی استانی با موفقیت به انجام رسید.

حکمت بهینه سازی شبکه مشترکین نورنتا، ارتقاء کیفیت سرویس دهی ،تجمیع مسیر ارتباطی، تسهیل در نگهداری، کنترل و مانیتورینگ وضعیت سرویس و ... را از جمله اهداف این برگردان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات زمان‌بر در کمترین زمان ممکن یعنی حدود 3 ماه انجام شد اظهار کرد:  مشترکین این سرویس بدون قطع ارتباط در حین برگردان از بستر فوق به صورت ONLINE بهره‌مند بودند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: طرح ابتکاری این عملیات توسط همکاران حوزه مدیریت شبکه دیتا ارائه شد و پس از تامین یک لینک STM1 بین مرکز PC و شهید چمران در یک پروسه حساس که مستلزم تخصص بالای فنی بوده، این برگردان با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در این عملیات تعداد 14 ماژول نورونتا جهت استفاده در توسعه سایر مراکز جمع آوری شده است که این امر در راستای استفاده بهینه از تجهیزات مخابرات استان و تحقق اهداف از پیش تعیین شده صورت گرفته است.

حکمت به برنامه‌ها و پروژه‌های اجرا شده در منطقه در خصوص توصیه مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی اشاره داشت و اظهار کرد: خوشبختانه با ابتکار و همکاری پرسنل منطقه موفق شده‌ایم در این راستا اقدامات چشمگیری را به انجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار