نماینده سقز و بانه در گفت‌وگو با تابناک:
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: معاونین وزیر علوم به ریاست معاون آموزشی وزارت علوم، همچنین ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و رئیس یا معاون دانشگاه پیام نور کشور، هفته آینده با هدف بررسی مشکلات دو شهرستان سقز و بانه و حل مشکلات در محل، به این دو شهرستان سفر می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 27 November 2018

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به یکی از اقدامات اخیر خود و طرح سؤال از وزیر علوم اظهار کرد: سؤال مذکور، امروز در صحن علنی هم مطرح شده و قرار است مسئولان وزارت علوم، روز شنبه هفته آینده، 10 آذرماه، جلسه‌ای در وزارتخانه، با حضور معاونان وزیر، برای حل مشکلات اشاره شده در سؤال مطروحه توسط اینجانب، برگزار کنند.

وی به مسائل مطرح شده در سؤال از وزیر علوم اشاره کرد و گفت: مشکلات مربوط به دانشگاه پیام نور، مسائل دانشکده علوم و فنون سقز و مشکلات آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مواردی است که در سؤال از وزیر علوم، مطرح شده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنا بر آن است که معاونین وزیر علوم به ریاست دکتر مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، همچنین ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و رئیس یا معاون دانشگاه پیام نور کشور، هفته آینده با هدف بررسی مشکلات دو شهرستان سقز و بانه و حل مشکلات در محل، به این دو شهرستان سفر کنند.

وی گفت: حل مشکلات دانشگاه پیام نور و توسعه رشته و امکانات این دانشگاه در سقز و بانه، تسریع در اتمام ساختمان و پذیرش دانشجو در دانشکده علوم و فنون سقز(وابسته به دانشگاه کردستان) و فراهم‌سازی بستر پذیرش دانشجو در مهرماه 98 در دو آموزشکده جدیدالتأسیس پسران بانه و نیز دختران سقز از اهداف اصلی سفر مذکور است.

بیگلری افزود: با توجه به وعده‌های داده شده و از آنجا که عنوان شده بنای مسئولان وزارتخانه حل مشکلات در سقز و بانه است، بنده هم از سؤال خود از وزیر علوم صرف‌نظر کردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار