مدیر شبکه بهداشت و درمان دیواندره خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان دیواندره گفت: دو برادر خردسال 6 و 4 ساله در کانال حفاری شده در یک منطقه شهری دیواندره سقوط کرده و دچار مرگ مغزی شدند.
کد خبر: ۶۸۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 09 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمد شاه‌ویسی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه صبح امروز روی داد و این دو برادر خردسال در حین عبور از کوچه به داخل کانال حفاری شده مقابل یک ساختمان نوساز، سقوط کردند.

وی گفت: هر دو کودک توسط نیروهای 115 به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دیواندره منتقل شدند و در همان لحظات اول کار احیای آنها توسط تیم پزشکی انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دیواندره با بیان اینکه با وجود تلاش‌های فراوان تیم پزشکی بیمارستان هر دو کودک دچار مرگ مغزی شدند، تصریح کرد: اکنون هر دو به بخش ای سی یو کودکان بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آنان وخیم بود و برای انتقال آنها نمی‌توان از آمبولانس استفاده کرد، گفت: با دانشگاه علوم پزشکی برای اعزام بالگرد 115 هماهنگی لازم شد و این دو به بیمارستان توحید سنندج اعزام شدند.

شاهدان عینی می‌گویند این کانال توسط یکی از ساکنان برای ایجاد انشعاب آب حفاری شده که به علت بارندگی شب گذشته کانال پر از آب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار