نسخه 5 تلگرام با دارا بودن چند قابلیت جذاب در اختیار کاربران قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 11 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، تلگرام با رونمایی از نسخه 5، حالا دسترسی به پلتفرم ترجمه خود را برای عموم کاربران آزاد کرده. با این حساب همه می‌توانند برای زبان مادری خود یک Language Pack ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارند. در واقع تلگرام امکانی در اختیار کاربران قرار داده تا کل نوشته‌های محیط اپلیکیشن و تنظیمات آن را به زبان مادری خود تغییر دهند.

اما همزمان با این آپدیت، #تلگرام حالت Instant View خود را هم به نسخه 2.0 ارتقاء داده است. تکنولوژی Instant View به شما اجازه می‌دهد که با کلیک روی لینک مقالات، به سرعت آنها را باز کرده و منتظر لود شدن آنها ننشینید.

در Instant View 2.0 حالا مقالات با ظاهر زیباتری نسبت به گذشته به نمایش در می‌آیند، گزینه‌هایی برای تغییر رنگ پس زمینه و ابعاد فونت در اختیار دارید و مهم تر از همه مقالات نوشته شده از راست به چپ حالا به طور رسمی در آن پشتیبانی می‌شوند.

این آپدیت تغییراتی را هم در رابط کاربری به همراه داشته است؛ به عنوان مثال، حالا با باز کردن صفحه تنظیمات مربوط به هر کاربر، گروه یا کانال می‌توانید آسان‌تر از قبل به محتواهای به اشتراک گذاشته شده دسترسی پیدا کنید.

در نسخه 5.0 #تلگرام، بخش تنظیمات هم تغییرات مختصری داشته و حالا به لطف دسته بندی‌های جدید راحت تر از گذشته می‌توانید به تنظیمات مد نظرتان دسترسی داشته باشید.

ضمنا Photo Selector اپلیکیشن هم ارتقاء پیدا کرده تا بتوانید سرتان را دقیقاً در زاویه و کادر دلخواه به عنوان عکس پروفایل انتخاب کنید.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار