مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به‌منظور استفاده مشترکین از خدمات مخابرات منطقه کردستان در شب یلدا و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، تمام مکالمات درون‌شبکه‌ای (تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) از ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۰ آذرماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه اول دی‌ماه به‌صورت رایگان برای تمام مشترکین در استان کردستان محاسبه می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 20 December 2018

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان اظهار کرد: به‌منظور استفاده مشترکین از خدمات مخابرات منطقه کردستان در شب یلدا و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، تمام مکالمات درون‌شبکه‌ای (تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) از ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۰ آذرماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه اول دی‌ماه به‌صورت رایگان برای تمام مشترکین در سراسر استان کردستان محاسبه می‌شود.

وی گفت: همچنین برای مشتریان سرویس اینترنت مخابرات، بسته‌های ترافیک زمان‌دار با تخفیف ویژه به مدت ۱۰ روز به فروش می‌رسد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: به‌منظور همراهی با مشتریان اینترنت شرکت مخابرات منطقه کردستان، دو بسته ویژه طراحی‌ شده است که از تاریخ پنجشنبه ۲۹ آذرماه(امروز) تا روز یکشنبه ۹ دی‌ماه به مدت ۱۰ روز قابل‌فروش خواهد بود.

وی گفت: بسته‌های اینترنت مخابرات به دو صورت «بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین‌الملل ۲ گیگابایت به قیمت ۲ هزار تومان و با مدت مصرف ۳ روزه» و همچنین «بسته ویژه دوم با میزان ترافیک ۵ گیگابایت و با قیمت ۵ هزار تومان و با مدت‌زمان مصرف ۷ روزه» طراحی‌شده است.

حکمت با بیان اینکه فروش بسته‌های ویژه از امروز آغاز شده است افزود: این بسته‌های ویژه اینترنتی و مکالمه درون‌شبکه‌ای رایگان به جهت تکریم از مشتریان اینترنت مخابرات ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار