شهردار سنندج گفت: مرحله اول طرح ساماندهی دستفروشان که قرار بود اول دی امسال اجرایی شود به پس از برگزاری انتخابات و تعیین نمایندگانی از میان دست‌فروشان موکول شد.
کد خبر: ۶۹۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 22 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، حشمت الله صیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مختلف شهرداری و شورای شهر مقرر شد مرحله اول طرح ساماندهی دست‌فروشان در قالب روز بازار و شب بازار و از خیابان فردوسی سنندج آغاز شود.

وی گفت: تعدادی از دست‌فروشان نسبت به اجرای این طرح اعتراضاتی داشتند بر همین اساس و در راستای اجرای طرح در یک فضای تعاملی نشستی با این افراد برگزار و مشکلات و موارد موجود در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار سنندج تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد دوشنبه هفته جاری سوم دی‌ماه، دست‌فروشان در مسجد والی و در انتخاباتی با نظارت شهرداری، از بین خود نمایندگانی انتخاب کنند.

وی گفت: پس از انتخاب نمایندگان دست‌فروشان و با برگزاری جلسات مختلفی انتقادات و پیشنهادات این قشر بررسی شده و پس از جمع‌بندی نهایی و در فضای تعاملی نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اقدام می‌شود.

وی گفت: بی‌شک اجرای موفق این طرح که رفاه و رضایت‌مندی شهروندان در قالب آن دنبال می‌شود بدون مشارکت و تعامل شهروندان ودستفروشان امکانپذیر نخواهد بود.

صیدی ابراز امیدواری کرد، با تعامل سازنده دست‌فروشان و همچنین حمایت تمامی دستگاه‌های ذیربط بتوانیم یکی از مشکلات چندین ساله سطح شهر که مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده رفع کنیم.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار