نماینده مریوان و سروآباد خبر داد
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: خوشبختانه پروژه تونل هورامان در لایحه بودجه ۹۸ در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 26 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در گفت‌وگو با تسنیم، از پیگیری‌های مستمر خود برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای منطقه هورامان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه پروژه تونل هورامان در لایحه بودجه 98 در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت.

وی گفت: سال گذشته از طریق وزارت راه و شهرسازی دستور بررسی و مطالعه این تونل داده شد و خوشبختانه احداث تونل هورامان به طول 700 متر از مسیر پشت دره‌کی تا پشت هورامان به تصویب رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: گرچه رئیس‌جمهور دستور داده بود که نباید به‌خاطر افزایش هزینه‌ها و بار مالی، ردیف جدید ایجاد شود اما با پیگیری‌های انجام‌ شده، توانستیم برای احداث تونل هورامان 40 میلیارد تومان بودجه را در ردیف بودجه اعتبارات ملی قرار بدهیم.

وی گفت: از 40 میلیارد تومان اعتبار، 30 میلیارد تومان مربوط به احداث تونل و راه سروآباد به هجیج و 10 میلیارد تومان مربوط به بهسازی راه اصلی کامیاران و مریوان است.

مرادی افزود: ساخت و احداث 700 متر تونل هورامان 11 کیلومتر از راه و جاده پر پیچ و خمی که هر ساله تصادفات زیادی در آن محور اتفاق می‌افتد، را کوتاه‌تر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار