اميد به صعود تيم فوتبال نوجوانان افشيد قم به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور با تداوم باخت‌هاي اين تيم كمرنگ‌تر از گذشته شد.
کد خبر: ۶۹۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 26 December 2018

به گزارش تابناک قم، ثبت چهارمین باخت در کارنامه تیم فوتبال نوجوانان افشید قم موجب شد تا علاقمندان به فوتبال شروع بسیار خوب این تیم در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران را فراموش کرده و نگران آینده این تیم با توجه به مشکلات مالی و باخت‌های اخیر باشند.

افشید قم که با دو باخت متوالی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را به پایان رسانده بود، در شروع دور برگشت نیز چندان عملکرد خوبی نداشت و با یک تساوی و دو باخت در سه هفته سپری شده از دور برگشت، همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد.

افشید تیمی است که در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران سه باخت متوالی کسب کرد و حتی بالاتر از رقبای مطرح گروه خود نظیر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مقاومت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در صدر جدول رده‌بندی ایستاد اما با شکست در مقابل این رقبا اکنون در نیمه پائین جدول گروه ایستاده است.

شاگردان موسی محمدی در دو هفته پایانی نیم‌فصل مقابل تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان تن به شکست داد ولی به مقاومت تهران نباخت، ضمن اینکه سه برد نیز در کارنامه داشت اما در شروع دو برگشت دو باخت برابر تیم‌های شهرداری سقز و مقاومت تهران پذیرفته و حالا با چهار شکست تقریبا امیدی به صعود از این مرحله ندارد.

نماینده فوتبال قم در بازی این هفته خود از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر مقابل تیم مقاومت تهران در خانه حریف به میدان رفت اما با سه گل شکست خورد تا در دور برگشت تنها یک تساوی در کارنامه داشته باشد، اما به واسطه نتایج خوبی که در شروع فصل کسب کرده، خیال قمی‌ها را از بابت بقا در لیگ برتر مطمئن کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار