مديرعامل شرکت نمايشگاه بين المللی خوزستان از برپایی سيزدهمين نمايشگاه تخصصي مبلمان و دکوراسيون منزل با حضور 120 واحد از توليد کنندگان و فعالان اين صنعت در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 02 January 2019

رحیم جلیلی اظهار کرد: با توجه به سال حمايت از کالای ايرانی، تلاش می‌شود که در نمايشگاه‌های بين المللی خوزستان توليدکنندگان داخلی کشور در حوزه‌های مختلف را دعوت کنيم تا آخرين دستاوردهای خود را در معرض ديد علاقه‌مندان، متخصصين و بازديدکنندگان قرار دهند.

وی افزود: این نمايشگاه از روز گذشته 10 دی ماه در محل دائمی برگزاری نمايشگاه‌های بين المللی استان خوزستان در اهواز برپا شده و تا تاریخ 14 دی ماه نیز آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

مديرعامل شرکت نمايشگاه بين المللی خوزستان تصریح کرد: رقابت سالم و سازنده و به نمايش گذاشتن جديدترين فن‌آوري‌ها و دستاوردها توسط صاحبان اين صنعت از جمله اهداف برپایی اين نمايشگاه است. با برگزاری اين نمايشگاه به تبادل اطلاعات و تجربيات لازم و ورود تخصص‌های روز به استان خوزستان کمک می‌شود.

جليلی عنوان کرد: سیزدهمين نمايشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسيون منزل با مشارکت 120 واحد از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان و البرز در معرض ديد علاقمندان، متخصصين و بازديد کنندگان اين صنعت قرار گرفته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار