به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی؛
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی، ۵۰ زمین چمن مصنوعی با تولیدات داخلی در استان خوزستان احداث می شود که این نشان می دهد در زمینه تولید چمن های مصنوعی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رخ داده است .
کد خبر: ۶۹۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 04 January 2019

افشین حیدری اظهارکرد: باتوجه به تدابیر مقام معظم رهبری در نام گذاری هر سال با عناوین مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی، مردم و متولیان امر و همچنین دستگاه ها باید در راستای تحقق اهداف شعار سال اقدامات لازم را داشته باشند.

وی با بیان این که به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی، 50 زمین چمن مصنوعی با تولیدات داخلی در استان خوزستان افتتاح می شود، ادامه داد: این زمین های چمن از طریق فرایند برگزاری مناقصه عمومی ای در حال واگذاری به پیمانکاران هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی در استان، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال با حمایت وزارت ورزش و جوانان است. افتتاح این تعداد زمین با تولیدات داخلی نشان می دهد در زمینه تولید چمن های مصنوعی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رخ داده است.

وی بیان کرد: پروژه‌های شاخصی در خوزستان داریم که در بهار چهلم انقلاب اسلامی افتتاح خواهند شد که در این راستا نیز انتظار می رود، مسوولان شهرستانی به خصوص فرمانداران با استفاده از تمامی ظرفیت ها، اقدامات لازم را داشته باشند.

حیدری در پایان با بیان این که هم اکنون نگاه حمایتی خوبی نسبت به ورزش از سوی مسوولان استانی و شهرستانی وجود دارد، گفت: باید از این شرایط بهترین استفاده را به سود ورزش و در راستای رشد و تعالی جوانان داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار