مدیر کل استاندارد استان یزد در مورد استاندارد تجهيزات و فضاي زمین‌های بازی شهرستان ميبد ابراز نگراني كرد و از مسئولان و متصدیان امر خواست تا قبل از بروز آسيب‌هاي جسمي و جاني استفاده‌کنندگان در مورد انها نظارت بيشتري داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 08 January 2019

«محمد حسین ماجدی اردکانی» در نشست کارگروه استاندارد‌سازی و ارتقاء كيفيت کالا و خدمات شهرستان میبد، اظهار كرد: زمین‌های بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهر شادی‌ها، مشمول استاندارد اجباری خدمات هستند و حتما باید متصدیان امر نسبت به استاندارد‌سازی آن‌ها اقدام كنند.

وي افزود: مدیریت سه واحد شهربازی میبد که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، استاندارد هستند ولی خارج از این به ویژه در ارتباط با زمین‌های بازی نگران هستیم که از مسئولان و متصدیان امر تقاضا داریم هنگام ایجاد و گسترش هرگونه امکاناتی، از اداره کل استاندارد در خصوص کیفیت و استاندارد بودن تجهیزات و فضای ایجادی استعلام كنند.

دبیر شورای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی استان یزد ادامه داد: وجود نواقص احتمالی در تجهیزات و وسایل غیر استاندارد، ممکن است به جسم و جان تمام استفاده‌کنندگان به ويژه کودکان و نوجوانان آسیب‌های جبران ناپذیری وارد كند که در این جا از مسئولان شهرستان به ویژه شهردار می‌خواهیم تا این موضوع را مد نظر داشته باشند چرا که در برخی از دیگر شهرستان‌های استان شاهد صدمات جسمی هم بوده‌ایم .

وی که در جمع روسای مختلف دوایر دولتی و غیردولتی شهرستان میبد سخن می‌گفت راجع به کالیبراسیون وسایل سنجش نيز افزود: خوشبختانه بعد از یزد، میبد اولین شهرستانی است که در خصوص کالیبراسیون تمام وسایل سنجش با هزینه اتاق اصناف اقدام کرده و این حرکت مایه امیدواری و خوشحالی است .

ماجدی اردکانی تدوین استاندارد زیلو توسط اداره کل استاندارد یزد را همزمان با ثبت جهانی زیلوی میبد، اقدام مبارکی دانست و ابراز امیدواری کرد تا تمام بافندگان زیلو بتوانند موفق به دریافت نشان استاندارد تشویقی برای کالای تولیدی خود شوند.

گفتني است؛ مدير كل استاندارد استان در نهمين سفر شهرستاني و كاري خود با هدف شرکت در کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات، بازدید از نمایندگی استاندارد و آشنایی با فضای استاندارد شهرستان در ميبد حضور يافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار