قائم مقام وزیر صمت:
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:باید از ظرفیت بازار ارز استفاده کرد وبخش خصوصی به دنبال ایجاد اشتغال و کسب سود است، گفت: باید طوری عمل کرد که بخش دولتی در خدمت بخش خصوصی باشند.
کد خبر: ۷۰۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 08 January 2019

به گزارش خبرنگارتابناک، سید شریف حسینی امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد،افزود:ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که با وجود این ظرفیت و پتانسیل ها نباید استان نرخ اول بیکاری در کشور  را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:برای رفع نرخ بیکاری در استان باید بخش خصوصی، دولتی، تعاون و به‌خصوص مردم با اتحاد و انسجام در رفع این مشکل تلاش کنند.

قائم مقام وزیر و معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت:در بخش صادرات برخی این تفکر را دارند که اگر صادرات انجام شود در داخل مشکل به وجود می‌آید اما افزایش نرخ صادرات بسیار مهم است و نباید بازار ارز را از دست داد و استان های مرزی باید پیشگام صادرات باشند.

 حسینی تاکید کرد:حمایت از کالای ایرانی را یک وظیفه ملی است وکالای ایرانی سه ضلع دارد که ضلع اول دولت، مجلس قوه قضائیه است که در این ضلع باید اول با قانون گذاری و بعد حمایت دولت و دفاع از آن قانون توسط قوه قضائیه گام برداشت.

وی ابراز داشت:و در ضلع دوم نقش تولید کننده است که باید فضای رقابت سالم با تولیدات خوب وبا قیمت مناسب ارائه کند ودر  ضلع آخر مردم هستند که باید با خرید از کالای ایرانی حمایت کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار