مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان خبر داد
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توزیع 4 کالای اساسی به نرخ دولتی با هدف تعدیل بخشی به قیمت کالاها در استان آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 08 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، شهریار حنیفی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: توزیع 4 کالای اساسی به نرخ دولتی با هدف تعدیل بخشی به قیمت کالاها در استان آغاز شد.

وی گفت: این کالاها به میزان یک هزار و 590 تن شامل 200 تن شکر، یک هزار و 200 تن برنج هومالی، 40 تن مرغ منجمد و 150 تن گوشت قرمز منجمد برزیلی است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: این میزان کالا برای تعادل بخشی قیمت کالاهای اساسی در آستانه ایام نوروز توزیع می‌شود و برای کالاهایی که به اتمام برسند نیز مجدداً مجوز توزیع صادر می‌شود.

وی ا اشاره به تاکیدات مسئولان مبنی بر توزیع کالاها در نقاط حاشیه شهرها و روستاها گفت: برای توزیع این میزان کالای اساسی 60 نقطه در داخل شهرهای استان در نظر گرفته شده و سعی می‌شود با همکاری سازمان تعاون روستایی حدود 80 درصد روستاها نیز پوشش داده شود.

حنیفی افزود: توزیع این فرآورده‌ها در تمام مراکز عرضه فرآورده‌های دامی، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی دارای پروانه و مورد تایید صنعت، معدن و تجارت استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و 590 تن کالای اساسی به قیمت دولتی توزیع می‌شود که در آن هر کیلوگرم شکر 30 هزار ریال، برنج 60 هزار ریال، مرغ منجمد 89 هزار ریال و هر گوشت قرمز منجمد 290 هزار ریال تعیین قیمت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار