رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین طی بیانیه ای اعلام کرد: در نه ماهه سال جاری۱۰۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۶ میلیارد تومان برای رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۰۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 12 January 2019

پرداخت ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین 

به گزارش تابناک قزوین، اولین نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای هماهنگی بانکهای استان روز شنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان در دادسرای قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در ۱۰ ماهه امسال ارائه کرد و افزود: تاکنون ۲۴ جلسه اصلی به ریاست استاندارو معاونین و ۵۷ جلسه فرعی برگزار شده که دارای ۵۰۲ مصوبه برای ۳۱۵ واحد صنعتی و کشاورزی بوده است که از این مصوبات ۶۳.۲ مربوط به بانکها، ۷.۶ امور مالیاتی، ۱۰.۱ تامین اجتماعی و ۱۹.۱ مربوط به سایر دستگاهها و... بوده است.

پرزحمت عنوان کرد: تاکنون ۵۲۸ فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در استان قزوین ثبت شده که  ۳۱۵ مصوبه در کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.

 

این مقام مسئول ادامه داد:  ۱۰۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۶ میلیارد تومان در نه ماهه امسال برای رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

وی در پایان از تفویض اختیارات ثبت سفارش به استانها توسط وزارت صمت اطلاع داد و یادآور شد: تاکنون ۹۸۰ ثبت سفارش در استان انجام شده که از این تعداد ۴۱۰ درخواست تایید و ۵۰درخواست رد و بقیه درخواست ها در دست بررسی است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: این درخواست ها برای تخصیص ارز نیمایی برای تولید بوده و استان قزوین حائز رتبه ۴ کشوری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار