با ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور، از روز چهارشنبه شاهد کاهش قابل ملاحظه دما بین ۸ تا ۱۰ درجه در کشور خواهیم بود و در غالب مناطق، بارش‌ها به‌ صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 15 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، فردا چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که پیامد آن بارش باران و برف در بعضی ساعات و وزش باد شدید در استان‌های واقع در نوار غربی کشورمان است.

ورود این سامانه باعث کاهش قابل ملاحظه دما بین ۸ تا ۱۰ درجه می‌شود و در غالب مناطق بارش به ‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بر همین اساس فردا شاهد بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در غرب کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام خواهیم بود.

در روز پنجشنبه نیز بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار