مدیرکل استاندارد یزد خواستار شد:
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:ایجاد مشوق های مالیاتی برای صاحبان آندسته از واحدهای تولیدی وخدماتی که در مقوله کیفیت، سرآمد هستند امری شایسته است .
کد خبر: ۷۰۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 16 January 2019

«محمد حسین ماجدی اردکانی» در ديدار با «منوچهر اسدی» مدیر کل امور مالیاتی استان یزد، افزود: در استانداردهای ملی تدوین شده در کشور جمهوری اسلامی ایران ، حداقل مشخصه‌ها و ویژگی‌های مطلوب و قابل قبول کیفیت عنوان شده است ولی خوشبختانه در استان دارالعلم و دارالعباده یزد، واحدهایي هستند که کیفیت کالاهای تولیدی آنان بالاتر از حد استانداردهای ملی موجود است .

وی ادامه داد: یزدی‌ها به دلیل راستی و درستی که در امور زندگی و کاری خود دارند، درداخل و خارج از کشور به یک برند تبدیل شده‌اند و کالاهای آنان شهره داخلی و خارجی است که وجود این ویژگی‌ها، اسباب خوشحالی و اطمینان را برای همگان فراهم می‌سازد .

دبیر شورای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان كرد: در شرایط تحریم و اوضاع سخت اقتصادی حاضر، تولید، با‌کیفیت بالاتر از حد قابل قبول در استانداردهای ملی، کاری دشوار و هزینه‌بر است که به منظور تشویق این دسته از صاحبان صنایع و ارائه دهندگان خدمات، از مسئولان امور مالیاتی استان تقاضا داریم كه تسهیلاتی را برای این دسته از عزیزان به منظور جبران هزینه‌های سرآمدی کیفیت ایجاد كنند.

گفتني است؛ در انتهای این نشست مقرر شد به منظور اجرایی شدن مباحث مطروحه به ویژه بخشودگی جرایم و ایجاد تسهیلات پرداخت وجوه مالیاتی برای سرآمدان کیفیت، در قالب تفاهم‌نامه مشترک به امضاء طرفین برسد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار