«حمدالله کریمی» امروز هم با تأخیر به جلسه مجلس رسید
اسامی 67 نماینده مجلس که در یک ماه گذشته با تأخیر به جلسه علنی رسیده‌اند امروز منتشر شد؛ طبق آمار منتشر شده، «حمدالله کریمی»، نماینده مردم بیجار با 5 بار حضور باتأخیر در مجلس رکورددار است؛ ناگفته نماند وی امروز هم با تأخیر به جلسه مجلس رسید؛ در لیست یادشده نام نماینده قروه و دهگلان هم به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۷۰۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 20 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسات علنی مجلس و پیش از ورود به دستورکار قوه مقننه، اسامی نمایندگانی که با تأخیر در جلسه حاضر شدند را قرائت می‌کند. 

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس ساعت شروع نشست علنی پارلمان، ساعت 8 صبح است که 290 نماینده پارلمان باید رأس این ساعت در جلسه حضور داشته باشند. 

محاسبه ساعات غیبت در جلسات رسمى مجلس بر عهده هیئت رئیسه است؛ این هیئت موظف است غیبت و تأخیر غیرموجه نمایندگان را هرماه به اطلاع نمایندگان مجلس برساند؛ همچنین غیبت و تأخیر غیرموجه نمایندگان پیش از پایان جلسه مجلس، اعلان و در مشروح مذاکرات مجلس ثبت می‌شود.

نماینده‌‏اى که طی یک‌سال، بیش از یکصد ساعت متوالى یا دویست و پنجاه ساعت غیرمتوالى جلسات رسمى مجلس و کمیسیون را بدون عذر موجه غیبت کند، مستعفى شناخته می‌شود. 

امروز جدولی در «تسنیم» منتشر شده که حاوی اسامی نمایندگانی است که در یک ماه گذشته با تأخیر به جلسه علنی مجلس رسیده‌اند؛ در جدول مذکور، «حمدالله کریمی»، نماینده مردم بیجار در مجلس، با 5 بار حضور باتأخیر در مجلس رکورددار است، محمدرضا نجفی، نماینده تهران با 4 بار تأخیر در جایگاه بعدی قرار دارد، دو نماینده، 3 بار تأخیر، هشت نماینده، 2 بار تأخیر و سایر نمایندگان لیست 67 نفره هم تنها یک بار تأخیر داشته‌اند. 

در لیست یادشده خوشبختانه تنها نام یک نماینده دیگر استان کردستان به چشم می‌خورد؛ علی‌محمد مرادی، نماینده قروه و دهگلان هم در یک‌ماه گذشته، یک بار با تأخیر در جلسه علنی حضور یافته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خسته شده میفهمی خستههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار