مدیر امور آبفا روستایی شهرستان خبرداد:
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان کارون از بدهی 310 میلیون تومانی مشترکان روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بابت حق آب بها به شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 24 January 2019

عباس حزبه پوران اظهار کرد: تعداد 1922 مشترک در سطح 11 روستای بخش مرکزی تحت پوشش آبرسانی شرکت آبفا روستایی قرار دارند که باید هزینه آب خود را به شرکت پرداخت کنند.

وی افزود: این مشترکین مجموعا بیش از 310 میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب روستایی بدهی دارند که در این زمینه انتظار داریم نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

حزبه پوران ادامه داد: این امور بصورت روزانه اقدام به توزیع اخطاریه و دیدار با اهالی روستایی بویژه آن دسته از مشترکین که بدهی بالای 100 هزار تومان دارند، کرده است تا نسبت به پرداخت بدهی اقدام شود اما همچنان این بدهی ها پابرجا است.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان کارون بیان کرد: پرداخت قبوض و حق آب بها صرفا در راستای هزینه های جاری شرکت بویژه هزینه های تعمیرات و نگهداری از خطوط انتقال، شبکه توزیع، تاسیسات آبرسانی، پمپ ها و ... است.

وی با بیان اینکه همه روستاهای شهرستان کارون از نعمت آب شرب پایدار و شبانه روزی بهره مند هستند، تصریح کرد: عدم پرداخت قبوض و حق آب بها می تواند در نحوه آبرسانی و خدمت رسانی به روستاها تاثیرگذار باشد، بنابراین از شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها و اهالی روستایی تقاضا می شود، نسبت به پرداخت قبوض آب شرب خود اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار