اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان روند غلظت گرد و غبار در غالب مناطق استان کاهشی بوده و شهرهای سقز و مریوان در شرایط ناسالم برای گروههای حساس،قروه در شرایط ناسالم برای عموم و در سنندج وضعیت هوا قابل قبول می‌باشد.
کد خبر: ۷۰۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 26 January 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان، فریبا رضایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: به سبب شکل گیری کانون‌های گرد و خاک در بیابان‌های عراق و سوریه و با توجه به ورود موج جدید گرد و خاک به آسمان منطقه، هوای استان کردستان در شهرستان‌های مذکور برای عموم مردم در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.

وی گفت: اکنون هوای شهرهای مریوان، سقز در شرایط بسیار ناسالم برای گروه‌های حساس و قروه در شرایط ناسالم برای عموم مردم قرار دارد و این وضعیت برای تمام افراد به ویژه کودکان، بیماران قلبی و عروقی و افراد مسن خطرناک است لذا از مردم شهرستان‌های مذکور به ویژه افراد سالمند و بیماران تنفسی و قلبی درخواست داریم مسائل ایمنی و بهداشتی را به دقت رعایت کرده و در صورت امکان از منزل خارج نشوند.

لازم به ذکر است به محض دریافت اطلاعات در ساعات اولیه بامداد، مراتب به استحضار ادارات ذیربط بویژه صدا و سیمای استان و آموزش و پرورش رسانده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار