مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پوشش امدادی موفقیت آمیز به 11 حادثه متنوع در سطح استان کردستان و امدادرسانی به 100 نفر از حادثه دیدگان متاثر از حوادث خبر داد .
کد خبر: ۷۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 29 January 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان کردستان، محمدباقر محمدی اظهار کرد: متعاقب بارش برف و وقوع کولاک در سطح استان، حوادث متنوعی در نقاط مختلف استان به وقوع پیوسته که با پوشش امدادی لازم از جانب امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر همراه بود.

وی گفت: به دنبال هشدار سازمان هواشناسی، ضمن اعلام آماده باش در سطح مجموعه امداد و نجات استان، اکیپ‌های تخصصی امداد و نجات به مکان‌های وقوع حادثه اعزام و 100 حادثه‌دیده، مورد امدادرسانی قرار گرفتند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در تشریح جزئیات حوادث و امدادرسانی‌های صورت گرفته به وقوع 3حادثه جاده‌ای در محورهای بانه سقز، محور فرعی بانه روستای ساوان و محور کامیاران سنندج اشاره و تصریح کرد: 3 مورد سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های بانه و مریوان هم به نجاتگران جمعیت هلال احمر اطلاع داده شده که  با حضور به موقع تیم‌های تخصصی نجات در سیلاب، امدادرسانی‌های لازم صورت گرفت.

وی همچنین به وقوع 4 مورد حادثه ناشی از بارش برف و وقوع کولاک در محورهای بیجار دیواندره، دیواندره سقز، سنندج دهگلان و بانه سقز اشاره کرد و از رهاسازی و نجات جان 48 نفر از افراد گرفتار خبر داد .

محمدی ضمن تقدیر از عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی 112 به عنوان  سامانه ندای امداد هلال احمر، افزود : این سامانه پاسخگوی حوادث احتمالی به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی بوده و مسافرین و در راه‌ماندگان می‌توانند ضمن تماس با سامانه 112، حوادث احتمالی را به جمعیت هلال احمر در هر ساعتی از شبانه روز اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار