رئیس پلیس راه کردستان خبر داد
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: به علت وجود کولاک شدید و تداوم شدت بارش برف، تردد انواع کامیون کشنده در 2 محور دیواندره سقز و دیواندره بیجار ممنوع اعلام شده است.
کد خبر: ۷۱۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 03 February 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با خرنگار ایرنا اظهار کرد: به علت تداوم بارش برف، پلیس راه، تا اطلاع بعدی تردد انواع کامیون‌های کشنده در محورهای دیواندره بیجار و دیواندره سقز را ممنوع اعلام کرده تا از حوادثی مانند قیچی کردن کامیون‌ها و انسداد جاده‌ها جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی محورهای استان شاهد بارش برف و مه گرفتگی است گفت: تردد در برخی از محورهای استان از جمله گردنه‌ها تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست از این رو به همراه داشتن این وسیله زمستانی نیاز تردد در جاده‌ها است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم اظهار کرد: پایش دوربین‌های نظارتی راهداری، اکنون تمامی محورهای استان شاهد بارش برف بوده که بیشترین میزان در محور سقز مریوان، سروآباد هورامان و دیواندره سقز است.

دانش زندی گفت: همچنین مه‌گرفتگی دیگر پدیده غالب در جاده‌های استان بوده که اکنون در محورهای دیواندره سقز محدوده بهارستان، سنندج دهگلان محدوده گردنه صلوات‌آباد، دیواندره بیجار محدوده سعدآباد و سقز بانه محدوده گردنه خان باعث کاهش دید افقی تا عمق کمتر از 100 متر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار