استاندار کردستان بر راه‌اندازی پنج مرکز معلولان در استان تاکید کرد و گفت: لازم است این مراکز در یک مکان مشخص تجمیع شوند و ما نیز زمین و اعتبار آن را تامین خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۱۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 05 February 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: اگر دستگاه‌های دولتی نسبت به مناسب‌سازی فضای ادارات و سازمان‌ها اقدام کنند حتماً مردم و شرکت‌های خصوصی هم این امر را رعایت خواهند کرد.

وی گفت: ایجاد حداقل‌های امکانات برای معلولین لازم است و در این صورت آنان خواهند توانست زندگی خود را اداره کنند.

استاندار کردستان با تأکید بر راه‌اندازی 5 مرکز معلولان در استان تصریح کرد: لازم است این مراکز در یک مکان مشخص تجمیع شوند و ما هم زمین و اعتبار آن را تامین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کردستان یک استان کم‌برخوردار و خدمات خیرین نیز جوابگوی سطح نیازمندی‌ها نیست گفت: سازمان بهزیستی کشور باید به صورت ویژه کردستان را مورد توجه قرار دهد.

مرادنیا به موضوع آسیب‌های اجتماعی در استان هم اشاره کرد و افزود: گرچه وضعیت استان در آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد به نسبت کشور سفید است اما اگر توجه جدی به این بخش‌ها نشود می‌تواند در آینده مشکل‌ساز شود.

وی اظهار کرد: لازم است در فضای مجازی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص آسیب‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی شود تا مردم به صورت شفاف در جریان اوضاع قرار بگیرند و سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی نتواند تاثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار