رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۴ امشب در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در سنندج و سایر شهرهای استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۱۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 10 February 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ رمضان نادری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه در سنندج اشاره و اظهار کرد: از ساعت ۲۴ امشب پارک خودرو در میدان آزادی تا میدان انقلاب و از میدان انقلاب تا ۳ راه حبیبی تا پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ممنوع است.

وی گفت: از ساعت ۷ صبح فردا دوشنبه تردد کلیه خودرو‌های نقلیه در خیابان‌های مولوی، صفری، فلسطین، حسن‌آباد، آبیدر، کشاورز به سمت میدان آزادی و خیابان‌های منتهی به فردوسی، شهید نمکی و انقلاب، چهار راه شهدا به سمت سه راه حبیبی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: در راستای اعمال این محدودیت‌ها تردد تمام وسایل نقلیه در خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به این معابر تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

وی همچنین به مسیر‌ها و خیابان‌های جایگزین اشاره کرد و گفت: درخواست ما از شهروندان این است که به اطلاعیه‌های راهنمایی و رانندگی توجه و از مسیر‌های جایگزین تردد کنند که سبب ترافیک در شهر نشود.

نادری افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مسیر‌های اعلام شده و خیابان‌های منتهی به این مسیر‌ها مانع از پارک، تردد و ورود خودرو‌ها می‌شوند.

وی  از شهروندان خواست تا پایان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با پلیس همکاری کنند و  از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌هایی که ممنوع است خودداری کنند که در صورت عدم همکاری با پلیس، خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: در سایر شهرستان‌های استان هم محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به آن اعمال می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

گفتنی است، مسیر میدان آزادی به سمت میدان انقلاب به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تعیین شده است و این راهپیمایی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه  ۲۲ بهمن آغاز می‌شود و در سه راه حبیبی که محل اصلی تجمع است، به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار